Space för anders

Är det sommar nu??

Posted on: 28 juni, 2011

Hej på er igen !

Då har det blivit dags att summera några dagar i livet,,det har inte hänt så mycket tycker jag ,men vid lite genomgång så är det nog en del iaf..

Marinas man min svärson,låg inne på Huddinge för en som dom tror en reva i njuren som läcker äggvite-ämnen,,han är återförenad med resten av hans familj nu ..

En kille i gemenskapen hittas död vid sitt köksbord,,av någon som brydde sig om att kolla upp han,,inte kul att hitta någon så,,har själv upplevt det och sånt är inte skoj..

Har ju tidigare skrivit om en som med största nöje vill leva mitt liv också,,en människa som knappt klarar av sin egen vardag,,jag har på något sätt som vi snackat om blivit av med denna person,,som nu bara lever sitt liv..

Annars är det som vanligt med mig,,mår oförskämt bra för stunden,,bakar o lagar mat som en stor karl,,tycker det är så roligt än så länge..

Må så gott alla ni ,,Kramen

Lämna en kommentar


  • Inget
  • jonsson54: Ystad är fint....ja hela den sidan är underbar på sommaren.Hoppas du hade en trevlig resa och att du hann hem till slutrefrängen på torpare dagar
  • jonsson54: Hallå nere på hörnan här var det inte mycket aktivitet. Ha en goer söndag...
  • jonsson54: Ha en skön fredag och kram på dig.

Kategorier