Space för anders

Fy va jag är dålig på att blogga!!

Posted on: 13 augusti, 2011

Hej igen!

Jag är en dålig bloggare det märks nog..Men det händer inte så mycket som är värt att skriva om tycker jag..Mår bra äter gott vad kan man mer önska sig?? Kan aldrig få tillbaka dom trasiga åren i mitt liv,,har ju börjat ett nytt liv,,med underbara vänner och det är jag tacksam för..Igår va min son hemma hos mig och lämnade fisk,,med sig hade han även 3 st kravallisar vilka underbara barnbarn jag har,,både här i Skåne o Sthlm..

Sätter stort värde på mina vänner som kan vara en tröst OM det skulle bli svårt i livet..Har så många som jag kan lita på..Men som sagt mår förträffligt iaf..

Ska försöka bättra mig på detta med att skriva mer..

Kram till er alla som läser detta..Vi hörs snart igen..

Lämna en kommentar


  • Inget
  • jonsson54: Ystad är fint....ja hela den sidan är underbar på sommaren.Hoppas du hade en trevlig resa och att du hann hem till slutrefrängen på torpare dagar
  • jonsson54: Hallå nere på hörnan här var det inte mycket aktivitet. Ha en goer söndag...
  • jonsson54: Ha en skön fredag och kram på dig.

Kategorier